Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn vindt u op deze pagina de belangrijkste vragen met betrekking tot onze service, ondersteuning en  dienstverlening. Staat uw vraag er niet tussen neemt u dan gerust contact met ons op.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

U kunt een offerte aanvragen onder het tabblad 'contact' of via e-mailadres verkoop@dumase.nl.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt uw bestelling plaatsen via e-mailadres verkoop@dumase.nl. Van onze vaste klanten ontvangen wij bij voorkeur de bestelling via het bestelformulier. Wanneer u deze nogmaals zou willen ontvangen neemt u dan contact met ons op via  e-mailadres verkoop@dumase.nl.

Waar vind ik de contactgegevens  en de openingstijden?

De contactgegevens en openingstijden zijn op deze website terug te vinden onder het tabblad 'contact'.

Kan ik mijn bestelling contant afrekenen?

Ja, u kunt op het moment van leveren het openstaande bedrag contant voldoen.

Kan ik op rekening aankopen?

Ja, u kunt op rekening kopen. Ook kunt u op het moment van leveren het openstaande bedrag contant voldoen.

Zijn alle producten in het assortiment op de website terug te vinden?

Nee, niet alle producten uit het volledige assortiment zijn op de website terug te vinden. Heeft u specifieke wensen of bent u opzoek naar een specifiek product. Neemt u dan contact met ons op via e-mailadres verkoop@dumase.nl. Wij zoeken het graag voor u uit.

Kan ik de bestelling afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen. Neemt u vooraf even contact met ons op zodat wij uw bestelling alvast voor u  klaar kunnen zetten.

Kan ik de bestelling laten bezorgen?

Ja, u kunt uw bestelling laten bezorgen mits het order bedrag ten minste € 50,00 bedraagt. Bij een bestelling boven de € 175,- worden er geen bezorg kosten in rekening gebracht.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer u er voor kiest om de bestelling te laten bezorgen, dan kunt u, mits de bestelling voor 14.00 uur bij ons binnen is en het een voorraad artikel betreft, de bestelling de volgende dag verwachten.

Kan ik mijn eigen bezorgtijd kiezen?

Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Als een bepaald moment u beter uitkomt dan denken wij graag met u mee. Neemt u even contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Hanteren jullie een minimaal bestelbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimaal bestelbedrag.

Hoeveel bedragen de verzendkosten om de bestelling te laten bezorgen?

Bij een bestelbedrag tot € 175,- bedragen de verzendkosten € 7,50. Wanneer het bestelbedrag tenminste € 175,- bedraagt worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

 Kan ik mijn product/bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw product of bestelling retourneren. Wanneer het onverhoopt niet voldoet aan uw verwachtingen, kunt u het geleverde product binnen 7 dagen retourneren.

Welke kosten zijn verbonden aan het retourneren van een product/bestelling?

Wanneer het product onverhoopt gebreken vertoond welke onder de verantwoording van Dumase verpakkingen of één van haar leveranciers vallen, zullen wij het product uiteraard kosteloos omruilen.

Als u liever van de koop af ziet, dan zijn de door u gemaakte kosten voor het retourneren gelijk aan de verzendkosten die u heeft betaald voor de verzending van het product of de bestelling. Wanneer er geen sprake is van een custom made product (namelijk naambedrukt en ander maatwerk) dan ontvangt u van ons het aankoopbedrag terug.

Zijn de bedragen exclusief of inclusief BTW?

Alle genoemde bedragen op deze website zijn exclusief BTW.

Suggesties en opmerkingen

Om onze dienstverlening zo goed mogelijk op uw verwachtingen af te stemmen vernemen wij het graag wanneer u opmerkingen of ideeën heeft om onze prestaties te verbeteren.